Інклюзія
Різні можливості, рівні права
НАКАЗ
Про організацію інклюзивного
навчання в школі та розподіл годин
корекційних занять
для учнів , які навчаються
в інклюзивному класі
З метою забезпечення доступу до здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами та згідно наказу відділу освіти Рахівської райдержадміністрації № 99 від 29.08.2017р. «Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах району» на підставі витягів з протоколів засідань ПМПК та заяв батьків
НАКАЗУЮ:
- Продовжити функціонування класу з інклюзивним навчанням з 01.09.2017 року у 5-А класі, де навчаються учні з особливими освітніми потребами: Павлючок Андрій Васильович та Ключівський Василь Олексійович.
- Призначити асистентом вчителя Вершак Олесю Іванівну на 0,5 ставки посадового окладу .
- Практичному психологу Мільчевич С.І. забезпечити психолого-педагогічний супровід дітей та проведення спеціальних додаткових занять, організовувати спостереження за динамікою розвитку учнів.
- Вчителям - предметникам розробити індивідуальні навчальні програми з предметів для кожного учня відповідно до робочого навчального плану складеного на основі типових навчальних планів, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами ( з урахуванням висновку ПМПК).
- Соціальному педагогу Петрюк М.В. залучати батьків до участі у розробці індивідуальної програми розвитку та забезпечити комісійне обстеження матеріально - побутових умов учнів.
- Класному керівнику Васильчук С.І. розробити заходи по інтеграції учнів з особливими освітніми потребами в класний колектив та їх адаптації до навчання в класі.
- Розподілити години корекційних занять для учнів , які навчаються в інклюзивному класі
- Вчителям Абрамчук О.Й., Швайгер С.С., Петрюк М.В., Мільчевич С.І. , Вершак О.І., Ступчук О.М. скласти планування для корекційних занять з учнями та облікувати проведення цих годин у класному журналі 5- А класу.
- Заступнику директора школи з виховної роботи Абрамчук О.Й. залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласної та позашкільної роботи з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, віку, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров'я.